Dekning som gir deg trygghet
Vi har forpliktet oss til å tilby en rask, pålitelig service for å sikre at Epson-produktene dine er i gang igjen og fungerer problemfritt så snart som mulig.
Ytterligere service- og support
Ingen uventede reparasjonskostnader for opptil fem år.
Forhåndsprissetting
Forenklet budsjettering og større kontroll over servicekostnadene.
Epson-autoriserte servicepartnere
Produkt reparert av Epsons opplærte fagfolk.
Epsons servicesentre
Vi tilbyr et bredt nettverk av reparasjonsagenter for å betjene deg.
Ubegrenset telefon- og e-poststøtte
Våre kundeinteraksjonssentre gir telefon- og e-poststøtte gjennom hele levetiden til Epson-produktet ditt.
Ekstern støtte
Epson tilbyr et bredt utvalg av alternativer for ekstern støtte. Kontakt ditt lokale Epson kundeinteraksjonssenter for mer informasjon.
Finn produktet ditt
Finn produktet ditt og se hvilke CoverPlus-pakker som er tilgjengelige.
Standardgaranti kontra CoverPlus | Standardgaranti | CoverPlus | Forlengelsesprogram for produktets livssyklus |
---|---|---|---|
Antall år dekket | 1–2 år som standard | Opptil 5 år totalt | Opptil 8 år totalt for kvalifiserende produkter |
Responstid | Responsmål | Prioritert responstid | Prioritert responstid |
Oppgrader service, standard servicetype | Nei | Ja | Ja |
Se standard kommersiell garanti | Se vilkår og betingelser | Se vilkår og betingelser |
Servicetyper vi tilbyr
CoverPlus tilbyr en rekke servicetilbud:
Retur til base
Disse servicepakkene tilbyr reparasjon av produktet ditt på et Epson-autorisert servicesenter for varigheten av den valgte dekningsperioden. Deler og arbeid dekkes. Noen deler som er angitt som livsvarige eller som vedlikehold, skiftes bare ut ved svikt, ikke ved slutten av levetiden. Du sender eller tar det defekte produktet til et Epson-reparasjonssenter, og når det er reparert, returneres produktet til deg med kurer.
Tilgjengelig i tre-, fire- og fem-års alternativer
På stedet
Disse servicepakkene tilbyr reparasjon av produktet ditt på stedet av en Epson-autorisert serviceagent. Teknikeren vil besøke stedet ditt for å reparere produktet ditt. Vi tar sikte på å respondere innen to virkedager.
Tilgjengelig i tre-, fire- og fem-års alternativer.
Bytte på stedet
Disse servicepakkene tilbyr reparasjon eller erstatning av produktet ditt på stedet av en Epson-autorisert serviceagent. En tekniker vil besøke lokalene dine for å hente den defekte enheten og ta den med til ditt lokale servicesenter for reparasjon. Når det er ferdig, vil det reparerte produktet bli returnert til deg. Når besøket er planlagt, tar vi sikte på å komme til deg innen to virkedager.
Tilgjengelig i tre-, fire- og fem-års alternativer
Slik kjøper du CoverPlus
Begynn å bruke din CoverPlus utvidede garanti i fem enkle trinn.
Finn Epson-produktet ditt
Se hvilke CoverPlus-pakker som er tilgjengelige for produktet ditt.
Velg og kjøp CoverPlus-pakken din
Bestill på nett eller via din forhandler
Du vil motta en e-post fra Epson som bekrefter den utvidede garantien din og registreringskoden for produktet ditt
En PDF-fil med informasjon om hva som er inkludert i den utvidede garantien din og kontaktinformasjon for teknisk støtte vil være vedlagt. Du vil også motta en 16-sifret sikkerhetskode slik at du kan registrere produktet ditt.
Registrer Epson-produktet ditt på nett
Du må registrere Epson-produktet ditt med den 16-sifrede sikkerhetskoden i e-postbekreftelsen din.
Sjekk produktgarantien din
Du kan gå tilbake og sjekke den utvidede garantien på Epson-produktet ditt.
Slik kjøper du utvidelsesprogrammet for produktets livssyklus
Forleng levetiden til Epson-produktet ditt ved å kjøpe det nye garantialternativet vårt, som gir ekstra beskyttelse og sikkerhet for investeringen din.
Sørg for at produktet ditt allerede har en gjeldende CoverPlus-garanti registrert
Kontakt din lokale forhandler som vil hjelpe deg med å kjøpe programmet for utvidelse av produktlivssyklus så vil vi forklare produktfordelene
Ofte stilte spørsmål
Når kan jeg kjøpe en CoverPlus-pakke?
Du kan kjøpe en pakke opptil 60 dager fra installasjonsdatoen for Epson-produktet ditt.
Når starter dekningsperioden for Epson CoverPlus-servicepakken fra?
Pakker gir assistanse fra dag 1 av installasjonen av produktet det er registrert mot. For eksempel varer en tre års CoverPlus-pakke i tre år etter at du kjøpte produktet.
Er det en grense for antall ganger jeg kan få produktet mitt reparert i løpet av dekningsperioden?
Det er ingen grense for hvor mange ganger et produkt kan repareres under Epson CoverPlus. Epson har rett til å bytte ut produktet med et tilsvarende produkt i tilfelle videre reparasjon ikke er mulig.
Hvordan vet jeg når dekningen på produktet mitt nærmer seg slutten?
Gå til https://warrantycheck.epson.eu/ og skriv inn serienummeret ditt. Det vil vise deg standardgarantien din og eventuelle utvidede garantier registrert mot produktet ditt.
Hvordan setter jeg opp et servicebesøk?
Du kan ringe eller sende e-post til den lokale Epson-kundestøtten din. Fullstendig liste over numre og kontakter er her [URL til CIC-telefon eller støtteseksjon]